Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym pn. Rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Dąbrówce wraz z Halą Sportową.

Ogłoszenie zamieszczono: 17.12.2010 r.
Data składania ofert: 27.12.2010 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 27.12.2010 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 17.12.2010r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: Z/0341/22/10. Nazwa zadania: Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym pn. Rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Dąbrówce wraz z Halą Sportową.
Numer ogłoszenia w BZP: 364069 - 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.



  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym pn. Rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Dąbrówce wraz z Halą Sportową.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad zadaniem: rozbudowa gimnazjum publicznego (łącznik z salami lekcyjnymi) i budowa hali sportowej wraz z zapleczem. Powierzchnia zabudowy - 1 950,2 m2; powierzchnia użytkowa 1 753,8 m2; kubatura 15 864,9 m3.
Szczegółowy opis zadania inwestycyjnego (dokumentacja projektowa, przedmiary), którego dotyczy nadzór inwestorski znajduje sie na stronie www.bip.dabrowka.net.pl Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Dąbrówka w zakładce Budżet i przetargi; Zamówienia Publiczne; Zamówienia zakończone; Rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Dąbrówce wraz Halą Sportową; Informacja o zamówieniu.
Nadzór dotyczyć będzie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w zakresie określonym art. 25-26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156, poz. 1158 z późn. zm.) oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
Wartość robót budowlanych przedmiotu zamówienia wynosi 5 166 295,12 zł netto.
Nadzór inwestorski dotyczy uczestnictwa w pracach związanych z realizacją inwestycji do czasu zakończenia inwestycji, uzyskania pozwolenia na użytkowanie i 3 - letniego okresu gwarancji
Umowa z Wykonawcą robót budowlanych będzie realizowana od 02.12.2010r. do 30.11.2011r..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: Nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW



  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę co najmniej2 usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami odpowiadającymi swoim rodzajem, wielkością i wartością zadaniu nad którym będzie sprawowany nadzór, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
      Zamawiający uzna doświadczenie wykonawcy, który wykonał należycie nadzór inwestorski na co najmniej dwóch robotach budowlanych, obejmujących budowę budynków szkolnych i/lub sportowych o pow. użytkowej min. 1500 m2 i wartości min. 3 000 000,00 zł, łącznie z robotami montażowymi instalacji elektrycznej i sanitarnej.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami inspektora/ów nadzoru inwestorskiego branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej posiadającego/ych uprawnienia budowlane do sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wydane zgodnie z odnośnymi przepisami obowiązującymi w miejscu zamieszkania lub siedziby ( w Polsce: zgodnie z ustawą - Prawo budowlane). Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające uprawnienia wydane osobie będącej obywatelem państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394) Ocena spełniania przez wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie: a - oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), b - wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SIWZ), c - oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zał. nr 6 do SIWZ). Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał kadrowy wykonawców.
      Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą: a) będącą inspektorem nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadającą co najmniej 3-letnią praktykę oraz niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi, b) będącą inspektorem nadzoru robót sanitarnych, posiadającą co najmniej 3-letnią praktykę oraz niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi, c) będącą inspektorem nadzoru robót elektrycznych, posiadającą co najmniej 3-letnią praktykę oraz niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych



III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY



  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:



    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami


  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zamawiający przewiduje
możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty
polegających na:
1) zmianie terminu zakończenia zamówienia:
a) spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej
lub gdy warunki atmosferyczne odbiegają od warunków określonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych i uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów,
b) spowodowanej warunkami geologicznymi, wystąpieniem wykopalisk i odkryć
archeologicznych oraz o znaczeniu historycznym, bądź wystąpieniem niewybuchów,
niewypałów uniemożliwiających prowadzenie robot; wszystkie przedmioty o znaczeniu
historycznym lub też przedstawiające znaczną wartość odkryte na terenie budowy, będą
przekazane pod opiekę konserwatora zabytków;
2) zmianie osobowej: zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje
przedmiot umowy na inne osoby spełniające warunki określone w SIWZ lub zmiana (za zgodą Zamawiającego) podwykonawców na podwykonawców niewskazanych w ofercie.
3) zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia, którego Strony nie
mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać,
a które uniemożliwia wykonanie w części lub całości zobowiązań


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. nr 10.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. nr 8 - Sekretariat.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane przez RPO WM 2007-2013 Priorytet VII, Działanie 7.2 Infrastruktura służąca edukacji.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




- Informacja z sesji otwarcia ofert


- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:

1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenia zamówienia.
4. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym.
5. Wykaz osób biorących udział w wykonywaniu zamówienia.
6. Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach.
7. Projekt umowy
8. Wykaz usług



___________________________________
/ -- / Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 17.12.2010 r., godz. 15.29
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 28.12.2010 r., godz. 14.06
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
28.12.2010 r., godz. 14.06Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
17.12.2010 r., godz. 15.33Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
17.12.2010 r., godz. 15.30Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
17.12.2010 r., godz. 15.29Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 1020 razy.