Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.
Numer ogłoszenia w BZP: 40498 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie w schronisku opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Dąbrówka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie zapewnienia w schronisku dożywotniej opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Dąbrówka.
Wykonawca zobowiązuję się do przyjmowania bezdomnych zwierząt domowych z terenu Gminy Dąbrówka, do schroniska po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym dokonanym przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Dąbrówka.
Wykonawca zobowiązany jest dla zwierząt przekazanych w związku z realizowanym zamówieniem prowadzić wykaz zwierząt zgodnie z odpowiednimi rozporządzeniami wykonawczymi uzupełniony dodatkowo o ich fotografię. Wykonawca zobowiązany jest do przesyłania Zamawiającemu do końca grudnia danego roku informacji o zmianach w wykazie.
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z odpowiednimi ustawami i rozporządzeniami wykonawczymi.
Wykonawca zobowiązany jest obligatoryjne do poddawania zwierząt zabiegom kastracji lub sterylizacji,
Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o przekazaniu zwierzęcia do adopcji, padnięciu lub poddaniu eutanazji w terminie do 30 dni od daty przekazania do adopcji, padnięcia lub poddania eutanazji.
Przeciętnie, w ciągu roku odławia się na terenie gminy ok. 30 bezdomnych zwierząt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.24.10.00-7, 75.24.21.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania decyzji właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii nadającej schronisku dla zwierząt weterynaryjny numer identyfikacyjny.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony ustalają, że wynagrodzenie o którym mowa w umowie będzie waloryzowane w okresach rocznych w oparciu o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez GUS
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, Pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, Pokój nr 8 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 Pzp
4. Projekt umowy
5. Uchwała Rady Gminy Dąbrówka z dnia 3 grudnia 2009r. Nr XXXVI/205/2009.
6. Zarządzenie Nr 231/2009 Wójta Gminy Dąbrówka z dnia 15 stycznia 2010 r.
____________________________________
/ - - / Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył: | brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych |
---|---|
Wprowadził: | Tomasz Kostrzewa, data: 10.02.2012 r., godz. 11.20 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kostrzewa, data: 10.02.2012 r., godz. 11.58 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
10.02.2012 r., godz. 11.58 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
10.02.2012 r., godz. 11.39 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
10.02.2012 r., godz. 11.36 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
10.02.2012 r., godz. 11.34 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
10.02.2012 r., godz. 11.20 | Tomasz Kostrzewa | Dodanie przetargu |