Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej w miejscowości Kuligów, ul. Serocka na odcinku od 0+180 km do 0+0480 km. Remont drogi gminnej w miejscowości Czarnów , ul. Długa na odcinku 0+610 km do 0+710 km. Remont drogi gminnej w miejscowości Stasiopole na odcinku od 0+000 km do 0+150 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączone do SIWZ przedmiary robót.
Droga w miejscowości Stasiopole
Zakres robot przewiduje:
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
2. Wykonanie części przelotowej przepustu jednootworowego z kielichowych rur żelbetowych WIPRO fi 100 cm (klasa wytrzymałości II) i długości L= 7,5 m, łączonych na uszczelki wraz z wykonaniem ścianek czołowych z betonu C 20/25 dla przepustu (2 sztuk) wraz z wykonaniem deskowania zbrojenia i izolacji ścian lepikiem, całość na ławie fundamentowej betonu C 10/12 grubości 15 cm,
3. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego stabilizowanego mechanicznie szerokości 4,2 m, grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 20 cm (podniesienie niwelety drogi),
4. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie szerokości 4,1 m, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm,
5. Wykonanie warstwy ścieralnej drogi z destruktu asfaltowego szerokości 4,0 m, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm,
6. Obustronne uzupełnianie poboczy pospółką żwirową o średniej grubości warstwy około 10 cm i szerokości 0,5 m każde z mechanicznym wyrównaniem równiarką i zagęszczeniem walcem ogumionym wraz z mechanicznym ścinaniem poboczy.
Droga w miejscowości Kuligów
Zakres robot przewiduje:
1. Roboty przygotowawcze,
2. Wykonanie przepustu jednootworowego z kielichowych rur PE-HD SN 8 o średnicy 50 cm i długości 6m układanego na ławie żwirowej wraz z wykonaniem ścianek czołowych z betonu C 20/25 dla przepustu z rur PE-HD fi 50 cm (2 sztuk) wraz z wykonaniem deskowania zbrojenia i izolacji ścian lepikiem, całość na ławie fundamentowej betonu C 10/12 grubości 15 cm,
3. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego stabilizowanego mechanicznie szerokości 4,2 m, grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 20 cm (podniesienie niwelety drogi),
4. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie szerokości 4,1 m, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm,
5. Wykonanie warstwy ścieralnej drogi z destruktu asfaltowego szerokości 4,0 m, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm,
6. Obustronne uzupełnianie poboczy pospółką żwirową o średniej grubości warstwy około 10 cm i szerokości 0,5 m każde z mechanicznym wyrównaniem równiarką i zagęszczeniem walcem ogumionym wraz z mechanicznym ścinaniem poboczy.
Droga w miejscowości Czarnów
Zakres robot zgodnie z przedmiarem robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.19.00.00-8, 45.23.30.00-9, 44.16.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych o podobnym zakresie z uwzględnieniem wykonania przepustów w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Polisa na kwotę nie niższą niż 50 000,00 PLN.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: dotyczącym terminu wykonania zamówienia - przedłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowanego trudnymi warunkami pogodowymi i wysokim stanem wód gruntowych, a także koniecznością wykonania robót dodatkowych, zamiennych i nieprzewidzianych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 8 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:
1. Formularz ofertowy
2. Formularz cenowy
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
5. Projekt umowy
6. Przedmiary robót
7. Szkice sytuacyjne
8. Wykaz robót
____________________________________
/ - - / Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył: | brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych |
---|---|
Wprowadził: | Tomasz Kostrzewa, data: 09.03.2012 r., godz. 15.27 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kostrzewa, data: 26.03.2012 r., godz. 14.43 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
26.03.2012 r., godz. 14.43 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
09.03.2012 r., godz. 15.32 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
09.03.2012 r., godz. 15.27 | Tomasz Kostrzewa | Dodanie przetargu |