Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Remont drogi gminnej w miejscowości Kuligów, ul. Serocka na odcinku od 0+180 km do 0+0480 km. Remont drogi gminnej w miejscowości Czarnów , ul. Długa na odcinku 0+610 km do 0+710 km. Remont drogi gminnej w miejscowości Stasiopole na odcinku od 0+000 km do 0+150 km

Ogłoszenie zamieszczono: 09.03.2012 r.
Data składania ofert: 26.03.2012 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 26.03.2012 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 09.03.2012r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 2710.08.2012. Nazwa zadania: Remont drogi gminnej w miejscowości Kuligów, ul. Serocka na odcinku od 0+180 km do 0+0480 km. Remont drogi gminnej w miejscowości Czarnów , ul. Długa na odcinku 0+610 km do 0+710 km. Remont drogi gminnej w miejscowości Stasiopole na odcinku od 0+000 km do 0+150 km
Numer ogłoszenia w BZP: 74208 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej w miejscowości Kuligów, ul. Serocka na odcinku od 0+180 km do 0+0480 km. Remont drogi gminnej w miejscowości Czarnów , ul. Długa na odcinku 0+610 km do 0+710 km. Remont drogi gminnej w miejscowości Stasiopole na odcinku od 0+000 km do 0+150 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączone do SIWZ przedmiary robót.

Droga w miejscowości Stasiopole
Zakres robot przewiduje:
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
2. Wykonanie części przelotowej przepustu jednootworowego z kielichowych rur żelbetowych WIPRO fi 100 cm (klasa wytrzymałości II) i długości L= 7,5 m, łączonych na uszczelki wraz z wykonaniem ścianek czołowych z betonu C 20/25 dla przepustu (2 sztuk) wraz z wykonaniem deskowania zbrojenia i izolacji ścian lepikiem, całość na ławie fundamentowej betonu C 10/12 grubości 15 cm,
3. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego stabilizowanego mechanicznie szerokości 4,2 m, grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 20 cm (podniesienie niwelety drogi),
4. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie szerokości 4,1 m, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm,
5. Wykonanie warstwy ścieralnej drogi z destruktu asfaltowego szerokości 4,0 m, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm,
6. Obustronne uzupełnianie poboczy pospółką żwirową o średniej grubości warstwy około 10 cm i szerokości 0,5 m każde z mechanicznym wyrównaniem równiarką i zagęszczeniem walcem ogumionym wraz z mechanicznym ścinaniem poboczy.
Droga w miejscowości Kuligów
Zakres robot przewiduje:
1. Roboty przygotowawcze,
2. Wykonanie przepustu jednootworowego z kielichowych rur PE-HD SN 8 o średnicy 50 cm i długości 6m układanego na ławie żwirowej wraz z wykonaniem ścianek czołowych z betonu C 20/25 dla przepustu z rur PE-HD fi 50 cm (2 sztuk) wraz z wykonaniem deskowania zbrojenia i izolacji ścian lepikiem, całość na ławie fundamentowej betonu C 10/12 grubości 15 cm,
3. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego stabilizowanego mechanicznie szerokości 4,2 m, grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 20 cm (podniesienie niwelety drogi),
4. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie szerokości 4,1 m, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm,
5. Wykonanie warstwy ścieralnej drogi z destruktu asfaltowego szerokości 4,0 m, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm,
6. Obustronne uzupełnianie poboczy pospółką żwirową o średniej grubości warstwy około 10 cm i szerokości 0,5 m każde z mechanicznym wyrównaniem równiarką i zagęszczeniem walcem ogumionym wraz z mechanicznym ścinaniem poboczy.
Droga w miejscowości Czarnów
Zakres robot zgodnie z przedmiarem robót.



II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.19.00.00-8, 45.23.30.00-9, 44.16.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych o podobnym zakresie z uwzględnieniem wykonania przepustów w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Polisa na kwotę nie niższą niż 50 000,00 PLN.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: dotyczącym terminu wykonania zamówienia - przedłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowanego trudnymi warunkami pogodowymi i wysokim stanem wód gruntowych, a także koniecznością wykonania robót dodatkowych, zamiennych i nieprzewidzianych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Informacja z sesji otwarcia ofert

SIWZ

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:

1. Formularz ofertowy
2. Formularz cenowy
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
5. Projekt umowy
6. Przedmiary robót
7. Szkice sytuacyjne
8. Wykaz robót


____________________________________
/ - - / Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 09.03.2012 r., godz. 15.27
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 26.03.2012 r., godz. 14.43
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
26.03.2012 r., godz. 14.43Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
09.03.2012 r., godz. 15.32Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
09.03.2012 r., godz. 15.27Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 861 razy.