Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Rozbudowa Zespołu Szkół w Józefowie

Ogłoszenie zamieszczono: 18.07.2013 r.
Data składania ofert: 05.08.2013 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 05.08.2013 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 2013-07-18


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: UG. 2710.11.2013 .
Nazwa zadania: Rozbudowa Zespołu Szkół w Józefowie
Numer ogłoszenia w BZP: 147417 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Zespołu Szkół w Józefowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i rozbudowa Zespołu Szkół w Józefowie, gm. Dąbrówka. Rozbudowa będzie polegała na wykonaniu dwukondygnacyjnego budynku wolno stojącego połączonego łącznikiem z istniejącym obiektem szkolnym. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie się składało z następujących etapów:
1. Wykonanie koncepcji programowo - przestrzennej
2. Wykonanie projektu architektoniczno - budowlanego, w tym mapa do celów projektowych
3. Wykonanie dokumentacji wykonawczej, w tym: przedmiary i kosztorysy inwestorskie na pozostałe roboty budowlane, nie objęte niniejszym zamówieniem
4. Roboty budowlane

Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie zakończona w zakresie pkt 4 roboty budowlane na osiągnięciu stanu surowego otwartego obejmującego ściany zewnętrzne i wewnętrzne, stropy i schody, więźbę dachową wraz z docelowym pokryciem, z obróbkami blacharskimi i rynnami oraz wszelkie inne prace niezbędne do wykonania stanu surowego otwartego budynku.
Zapotrzebowanie na media ma charakter orientacyjny, zależy od liczby uczniów użytkujących nowy obiekt oraz przyjętych przez projektanta rozwiązań, a przedstawione w uzupełnieniu do programu funkcjonalno-użytkowego wielkości należy traktować jako maksymalne:
- zapotrzebowanie na wodę do celów bytowych: 4 m3/dobę;
- zapotrzebowanie na wodę do celów porządkowych: 1 m3/dobę;
- zapotrzebowanie na wodę do celów p-poż.: 2 l/s z każdego hydrantu;
- zapotrzebowanie na energię elektryczną: 40kW/h
Należy zaprojektować nowe przyłącze energetyczne i przyłącze wody.
Zapotrzebowanie na ciepło zgodnie z załączoną dokumentacją.
Wyposażenie podstawowe - nie wchodzi w zakres zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączony do SIWZ program funkcjonalno - użytkowy wraz z załącznikami..


II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00-2, 45.11.12.00-0, 71.22.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.Zamawiający uzna spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie dwóch robót budowlanych dotyczących budowy, odbudowy, rozbudowy lub nadbudowy budynków użyteczności publicznej, w tym jednej w procedurze zaprojektuj i wybuduj, z osiągnięciem przynajmniej stanu surowego otwartego, o pow. użytkowej min. 300 m2 i wartości minimalnej 300 000 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę , że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową na kwotę nie niższą niż 100 000,00 PLN, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.Zamawiający uzna spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie dwóch robót budowlanych dotyczących budowy, odbudowy, rozbudowy lub nadbudowy budynków użyteczności publicznej, w tym jednej w procedurze zaprojektuj i wybuduj, z osiągnięciem przynajmniej stanu surowego otwartego, o pow. użytkowej min. 300 m2 i wartości minimalnej 300 000 zł brutto;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:
a) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia, dotyczące Wykonawcy;
b) zmiany kont bankowych,
c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
d) obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust.1
e) zmian technicznych i technologicznych (roboty zamienne)
f) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy.
g) zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na harmonogram.
2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: a). zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu robót, spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót, bądź też wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin wykonania.
a) zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na harmonogram.
b) konieczności wykonania robót zamiennych.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie






Wyjaśnienia treści SIWZ 2
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ogłoszenie o zmianie SIWZ


WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
Załącznik - mapka - WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ


SIWZ

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:
1. Formularz ofertowy
2. Formularz cenowy
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
5. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
6. Wykaz robót
7. Karta gwarancji
8. Program funkcjonalno-użytkowy
9. Załączniki do programu funkcjonalno-użytkowego
10. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
11. Projekt umowy


____________________________________
/ - - / Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 19.07.2013 r., godz. 07.58
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 01.08.2013 r., godz. 13.38
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
01.08.2013 r., godz. 13.38Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
01.08.2013 r., godz. 13.11Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
01.08.2013 r., godz. 12.57Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
30.07.2013 r., godz. 17.37Adam PodemskiAktualizacja przetargu
30.07.2013 r., godz. 17.36Adam PodemskiAktualizacja przetargu
19.07.2013 r., godz. 13.32Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
19.07.2013 r., godz. 08.37Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
19.07.2013 r., godz. 08.36Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
19.07.2013 r., godz. 08.13Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
19.07.2013 r., godz. 07.58Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 1349 razy.