Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014- 2015

Ogłoszenie zamieszczono: 07.11.2014 r.
Data składania ofert: 18.11.2014 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 18.11.2014 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 07.11.2014 r.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: UG.2710.18.2014.
Nazwa zadania: Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014- 2015
Numer ogłoszenia w BZP: 370338 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014-2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w sezonie zimowym 2013-2014 dróg gminnych o nawierzchniach asfaltowych i gruntowych. Szczegółowe opisy są zamieszczone w opisach poszczególnych części zadania.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -Do wykonania zadania nr 1 Wykonawca musi dysponować 1 równiarką i 1 samochodem wyposażonym w pług i rozrzutnik do mieszanki piaskowo solnej.Do wykonania zadania nr 2 i/lub 3 Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 koparko-ładowarkami lub 2 ciągnikami przystosowanymi do odśnieżania dróg gruntowych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiającyprzewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującychprzypadkach:
1) Zamawiający wprowadzi zmiany w sposobie i organizacji wykonywania usług utrzymania zimowego dróg.
2) wystąpiłyokoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mimo zachowania należytej staranności,
3) zmiany warunków finansowania zamówienia,
4) zmian ilościowych poszczególnych usług zimowego utrzymania dróg,
5) zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego,
6 ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT.
Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W sezonie zimowym przewiduje się do odśnieżania i posypywania mieszanką piaskowo solną /o zawartości minimum 20% soli/ dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej, o łącznej długości 44,8 km i średniej szerokości 5,0 m. Odśnieżanie i posypywanie dróg będzie wykonywane na telefoniczne lub osobiste polecenie upoważnionego pracownika zamawiającego. W przypadku nagłego załamania pogody wykonawca podejmie wykonanie usługi bez polecenia zamawiającego. W ofercie należy podać cenę netto, podatek VAT i cenę brutto oddzielnie za 1 godzinę odśnieżania i oddzielnie za 1 godzinę posypywania drogi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej części zachodniej gminy (Rejon ZACHÓD).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W sezonie zimowym przewiduje się do odśnieżania 39,72 km dróg gminnych o nawierzchni gruntowej zgodnie z załącznikiem graficznym. Odśnieżanie dróg będzie wykonywane na telefoniczne lub osobiste polecenie upoważnionego pracownika zamawiającego. W przypadku nagłego załamania pogody wykonawca podejmie wykonanie usługi bez polecenia zamawiającego. Wykonawca o rozpoczęciu wykonywania usługi powiadomi niezwłocznie upoważnionego przedstawiciela zamawiającego. W ofercie należy podać cenę netto, podatek VAT i cenę brutto za 1 godzinę odśnieżania drogi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej części wschodniej gminy (Rejon WSCHÓD).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W sezonie zimowym przewiduje się do odśnieżania 24,62 km dróg gminnych o nawierzchni gruntowej zgodnie z załącznikiem graficznym. Odśnieżanie dróg będzie wykonywane na telefoniczne lub osobiste polecenie upoważnionego pracownika zamawiającego. W przypadku nagłego załamania pogody wykonawca podejmie wykonanie usługi bez polecenia zamawiającego. Wykonawca o rozpoczęciu wykonywania usługi powiadomi niezwłocznie upoważnionego przedstawiciela zamawiającego. W ofercie należy podać cenę netto, podatek VAT i cenę brutto za 1 godzinę odśnieżania drogi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.




SIWZ

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:

1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków.
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
4. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
5. Projekt umowy.
6. Wykaz dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej.
6a. Mapka
7. Wykaz dróg gminnych gruntowych ( Rejon ZACHÓD)
7a. Mapka
8. Wykaz dróg gminnych gruntowych ( Rejon WSCHÓD)
8a. Mapka
9. Wykaz sprzętu



____________________________________
/--/ Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 07.11.2014 r., godz. 15.24
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 07.11.2014 r., godz. 15.27
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
07.11.2014 r., godz. 15.27Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
07.11.2014 r., godz. 15.24Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 1050 razy.