Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014-2015

Ogłoszenie zamieszczono: 20.11.2014 r.
Data składania ofert: 28.11.2014 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 28.11.2014 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 20.11.2014 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: UG.2710.19.2014.
Nazwa zadania: Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014-
2015
Numer ogłoszenia w BZP: 382058 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014-2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w sezonie zimowym 2013-2014 dróg gminnych o nawierzchniach asfaltowych i gruntowych. Szczegółowe opisy są zamieszczone w opisach poszczególnych części zadania.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -Do wykonania zadania nr 1 Wykonawca musi dysponować 1 równiarką i 1 samochodem wyposażonym w pług i rozrzutnik do mieszanki piaskowo solnej. Do wykonania zadania nr 2 i/lub 3 Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 koparko-ładowarkami lub 2 ciągnikami przystosowanymi do odśnieżania dróg gruntowych

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) Zamawiający wprowadzi zmiany w sposobie i organizacji wykonywania usług utrzymania zimowego dróg. 2) wystąpiły okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mimo zachowania należytej staranności, 3) zmiany warunków finansowania zamówienia, 4) zmian ilościowych poszczególnych usług zimowego utrzymania dróg, 5) zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, 6 ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżania i posypywania dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W sezonie zimowym przewiduje się do odśnieżania i posypywania mieszanką piaskowo solną /o zawartości minimum 20% soli/ dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej, o łącznej długości 44,8 km i średniej szerokości 5,0 m. Odśnieżanie i posypywanie dróg będzie wykonywane na telefoniczne lub osobiste polecenie upoważnionego pracownika zamawiającego. W przypadku nagłego załamania pogody wykonawca podejmie wykonanie usługi bez polecenia zamawiającego. W ofercie należy podać cenę netto, podatek VAT i cenę brutto oddzielnie za 1 km odśnieżania i oddzielnie za 1 km posypywania drogi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej części zachodniej gminy (Rejon ZACHÓD).

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W sezonie zimowym przewiduje się do odśnieżania 39,72 km dróg gminnych o nawierzchni gruntowej zgodnie z załącznikiem graficznym. Odśnieżanie dróg będzie wykonywane na telefoniczne lub osobiste polecenie upoważnionego pracownika zamawiającego. W przypadku nagłego załamania pogody wykonawca podejmie wykonanie usługi bez polecenia zamawiającego. Wykonawca o rozpoczęciu wykonywania usługi powiadomi niezwłocznie upoważnionego przedstawiciela zamawiającego. W ofercie należy podać cenę netto, podatek VAT i cenę brutto za 1 km odśnieżania drogi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej części wschodniej gminy (Rejon WSCHÓD).

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W sezonie zimowym przewiduje się do odśnieżania 24,62 km dróg gminnych o nawierzchni gruntowej zgodnie z załącznikiem graficznym. Odśnieżanie dróg będzie wykonywane na telefoniczne lub osobiste polecenie upoważnionego pracownika zamawiającego. W przypadku nagłego załamania pogody wykonawca podejmie wykonanie usługi bez polecenia zamawiającego. Wykonawca o rozpoczęciu wykonywania usługi powiadomi niezwłocznie upoważnionego przedstawiciela zamawiającego. W ofercie należy podać cenę netto, podatek VAT i cenę brutto za 1 km odśnieżania drogi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

SIWZ

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:

1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków.
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
4. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
5. Projekt umowy.
6. Wykaz dróg asfaltowych.
6a. Mapka
7. Wykaz dróg gminnych gruntowych (Rejon ZACHÓD)
7a. Mapka
8. Wykaz dróg gminnych gruntowych (Rejon WSCHÓD)
8a. Mapka
9. Wykaz sprzętu
____________________________________
/--/ Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Adam Podemski, data: 20.11.2014 r., godz. 16.28
Ostatnia aktualizacja:Adam Podemski, data: 20.11.2014 r., godz. 16.29
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
20.11.2014 r., godz. 16.29Adam PodemskiAktualizacja przetargu
20.11.2014 r., godz. 16.28Adam PodemskiDodanie przetargu

Strona oglądana: 1457 razy.