Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2011 roku i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w wysokości 2.500.000,00zł.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 2.500.000,00zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2011 rok i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek , który będzie spłacany w okresie 6 lat budżetowych.
2. Spłata kredytu nastąpi w 12 ratach, z których każda będzie obejmować kapitał i odsetki, płatnych półrocznie ostatniego dnia roboczego miesiąca kończącego półrocze kalendarzowe począwszy od I półrocza kalendarzowego 2012 roku. Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia. Do wyliczenia odsetek należy przyjąć, że rok liczy 365 dni (w przypadku roku przestępnego 366), a miesiąc rzeczywista ilość dni.
3. Data udostępnienia kredytu: I transza 1500.000,00zł od 19.08.2011 r. Pozostała kwota kredytu w wysokości 1 000 000,00zł pozostaje do dyspozycji Zamawiającego od 20.09.2011r. do 31.12.2011r.
4. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o oferowaną marżę banku lub pomniejszoną o oferowany upust.
5. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona, a upust zmniejszony. Do obliczenia wysokości odsetek proszę przyjąć WIBOR 3M z dnia 20.07.2011r. r.
6. Wszelkie dodatkowe koszty związane z udzieleniem kredytu Zamawiającemu obciążają Wykonawcę.
7. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco Zamawiającego z deklaracją wekslową.
8. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat lub prowizji z tego tytułu bez odsetek za okres, za który zostanie dokonana przedterminowa spłata kredytu oraz zmianę terminów spłat rat kredytu. Niniejsze uprawnienia Zamawiającego nie stanowią podstawy dla Wykonawcy do wcześniejszego żądania spłaty jakichkolwiek należności z tytułu kredytu.
9. Maksymalna długość okresu realizacji zamówienia: od dnia udzielenia zamówienia do dnia 31.12.2017 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 76.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej , o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe /Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm./, a przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VI SIWZ metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VI SIWZ metodą spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VI SIWZ metodą spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VI SIWZ metodą spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w punkcie VI SIWZ metodą spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Oferenta w postępowaniu /jeżeli oferenta reprezentuje przedstawiciel/
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w formie aneksu, dotyczącą zmiany harmonogramu spłaty kredytu tj. terminu i kwoty spłaty poszczególnych rat.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 8 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wytworzył: | brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych |
---|---|
Wprowadził: | Tomasz Kostrzewa, data: 26.07.2011 r., godz. 14.52 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kostrzewa, data: 04.08.2011 r., godz. 11.21 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
04.08.2011 r., godz. 11.21 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
02.08.2011 r., godz. 15.47 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
01.08.2011 r., godz. 13.33 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
01.08.2011 r., godz. 13.12 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
01.08.2011 r., godz. 13.12 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
28.07.2011 r., godz. 11.31 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
26.07.2011 r., godz. 14.59 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
26.07.2011 r., godz. 14.58 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
26.07.2011 r., godz. 14.58 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
26.07.2011 r., godz. 14.56 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
26.07.2011 r., godz. 14.52 | Tomasz Kostrzewa | Dodanie przetargu |