Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych w okresie zimowym 2011

Ogłoszenie zamieszczono: 09.11.2011 r.
Data składania ofert: 18.11.2011 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 18.11.2011 r., godz. 12.15

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych w okresie zimowym 2011 - 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w sezonie zimowym dróg gminnych o nawierzchniach asfaltowych i gruntowych. Szczegółowe opisy są zamieszczone w opisach poszczególnych części zadania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, Pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, Pokój nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej gminy Dąbrówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W sezonie zimowym przewiduje się do odśnieżania i posypywania mieszanką piaskowo solną /o zawartości minimum 20% soli/ ok. 44,5 km dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej i średniej szerokości 5,0 m. Odśnieżanie i posypywanie dróg będzie wykonywane na telefoniczne lub osobiste polecenie upoważnionego pracownika zamawiającego. W przypadku nagłego załamania pogody wykonawca podejmie wykonanie usługi bez polecenia zamawiającego. W ofercie należy podać cenę netto, podatek VAT i cenę brutto za odśnieżanie i posypywanie 1 km bieżącego drogi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej części zachodniej gminy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W sezonie zimowym przewiduje się do odśnieżania ok.40,5 km dróg gminnych o nawierzchni gruntowej w miejscowościach: Marianów, Kowalicha, Ślężany, Ludwinów, Józefów, Cisie, Czarnów, Stasiopole, Kuligów. Ostrówek, Kołaków, Działy Czarnowskie, Guzowatka, Sokołówek i Teodorów . Odśnieżanie dróg będzie wykonywane na telefoniczne lub osobiste polecenie upoważnionego pracownika zamawiającego. W przypadku nagłego załamania pogody wykonawca podejmie wykonanie usługi bez polecenia zamawiającego. W ofercie należy podać cenę netto, podatek VAT i cenę brutto za odśnieżanie 1 km bieżącego drogi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej części wschodniej gminy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W sezonie zimowym przewiduje się do odśnieżania ok. 25,5 km dróg gminnych o nawierzchni gruntowej w miejscowościach: Dręszew, Dąbrówka, Stanisławów, Chajęty, Małopole, Karpin, Trojany, Wszebory, Zaścienie, Karolew i Chruściele. Odśnieżanie dróg będzie wykonywane na telefoniczne lub osobiste polecenie upoważnionego pracownika zamawiającego. W przypadku nagłego załamania pogody wykonawca podejmie wykonanie usługi bez polecenia zamawiającego. W ofercie należy podać cenę netto, podatek VAT i cenę brutto za odśnieżanie 1 km bieżącego drogi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.




SIWZ

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:

1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
4. Projekt umowy
5. Wykaz dróg gminnych asfaltowych do odśnieżania i posypywania
5a. Wykaz dróg gminnych asfaltowych do odśnieżania i posypywania (mapa)
6. Wykaz dróg gminnych gruntowych do odśnieżania /część zachodnia/
6. Wykaz dróg gminnych gruntowych do odśnieżania /część zachodnia/ /mapa/
7. Wykaz dróg gminnych gruntowych do odśnieżania /część wschodnia/
7. Wykaz dróg gminnych gruntowych do odśnieżania /część wschodnia/ /mapa/
____________________________________
/ - - / Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 09.11.2011 r., godz. 14.41
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 09.11.2011 r., godz. 19.43
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
09.11.2011 r., godz. 19.43Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
09.11.2011 r., godz. 15.30Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
09.11.2011 r., godz. 15.26Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
09.11.2011 r., godz. 14.48Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
09.11.2011 r., godz. 14.41Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 1318 razy.