Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2013 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek

Ogłoszenie zamieszczono: 06.11.2013 r.
Data składania ofert: 20.11.2013 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 20.11.2013 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 06.11.2013 r.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: UG.2710.25.2013.
Nazwa zadania: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2013 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia w BZP: 452308 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2013 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2013 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
z tytułu kredytów i pożyczek o wartości 1 600 000,00 zł;
Spłata kapitału w następujących ratach i terminach:
- 28 rat kwartalnych płatnych do dnia 30-go każdego miesiąca kończącego każdy kwartał,
z tego: 4 raty po 5 000,00 złotych w roku 2014, 4 raty po 12 500,00 złotych w roku 2015,
4 raty po 12 500,00 złotych w roku 2016, 4 raty po 92 500,00 złotych w roku 2017, 4 raty po 92 500,00 złotych w roku 2018, 4 raty po 92 500,00 złotych w roku 2019, 4 raty po 92 500,00 złotych w roku 2020.
Spłata odsetek od zaciągniętego kredytu następować będzie kwartalnie, na ostatni dzień miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy, począwszy od I kwartału 2014 roku.
Data udostępnienia kredytu: I transza - 28.11.2013 r - 800 000,00zł
II transza - 16.12.2013 r. - 800 000,00zł
Data udostępnienia pełnej kwoty kredytu: 31.12.2013 r.
Do obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia 30 października 2013r. Oprocentowanie stanowić ma sumę marży banku, niezmiennej przez cały okres trwania umowy i stawki WIBOR.
Sposób przyjmowania stawki WIBOR 3M w całym okresie kredytowania będzie polegał na przyjęciu średniej stawki WIBOR 3M wyliczonej ze wszystkich stawek obowiązujący w miesiącu poprzedzającym okres obrachunkowy - powiększoną o marżę banku stałą w okresie kredytowania.
Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych opłat lub prowizji z tego tytułu i bez odsetek za okres, za który zostanie dokonana przedterminowa spłata kredytu oraz zmianę terminów spłat rat kredytu. Niniejsze uprawnienia Zamawiającego nie stanowią podstawy dla wykonawcy do wcześniejszego żądania spłaty jakichkolwiek należności z tytułu kredytu.
Uchwały budżetowe aktualne i z lat poprzednich oraz podstawowe informacje o zamawiającym dostępne są na stronie internetowej www.dabrowka.net.pl.



II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 28.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz, U. z 2002 r., Nr 72 poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 17 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie zmianę terminu wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat lub prowizji z tego tytułu bez odsetek za okres, za który zostanie dokonana przedterminowa spłata kredytu. Niniejsze uprawnienie Zamawiającego nie stanowi podstawy dla wykonawcy do wcześniejszego żądania spłaty jakichkolwiek należności z tytułu kredytu.Cena usługi będzie mogła ulec zmianie w przypadku zmiany stawki WIBOR 3M przy zachowaniu stałej marży banku

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie





Wyjaśnienia treści SIWZ III
Uchwała Nr Os.420.2013

Wyjaśnienia treści SIWZ II
Informacja zmianie SIWZ_III
Zmiana Ogłoszenia III
18.11.2013r.

Zmiana Ogłoszenia I
Zmiania SIWZ I
Zmiana Ogłoszenia II
Zmiania SIWZ II
14.11.2013r.

Wyjaśnienia do SIWZ
Tabela nr 1
Uchwały

Sprawozdania 2011, 2012 i 2013


SIWZ

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
4. Sposób wyliczenia odsetek od kredytu
5. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
6. Ogólne warunki umowy
7. Uchwała Rady Gminy Dąbrówka Nr XXVIII/216/2013 z dnia 30 września 2013 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówka w 2013 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
8. Uchwała Nr Os.198.2013 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 24 kwietnia 2013 roku w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Dąbrówka sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy za 2012 rok
9. Uchwała Nr Os.501.2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 11 grudnia 2012 roku w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Dąbrówka projekcie uchwały budżetowej na 2013 rok oraz możliwości sfinansowania deficytu budżetu
10. Uchwała Nr Os.500.2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 11 grudnia 2012 roku w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Dąbrówka projekcie uchwały Rady Gminy Dąbrówka w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dąbrówka na lata 2013-2019
11. Uchwała Nr Os.86.2013 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 31 stycznia 2013 roku w sprawie wydania opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Dąbrówka przyjętej w Uchwale Nr XXI/170/2012 Rady Gminy Dąbrówka z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dąbrówka na lata 2013-2019
12. Uchwała Nr Os.87.2013 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 31 stycznia 2013 roku w sprawie wydania opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w uchwale budżetowej Gminy Dąbrówka na 2013 r.
13. Uchwała Nr Os.434.2013 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 17 października 2013 roku w sprawie wydania opinii na wniosek Wójta Gminy Dąbrówka o możliwości spłaty długoterminowego kredytu, o udzielenie którego Gmina ubiega się w banku

____________________________________
/ - - / Tadeusz Bulik
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 06.11.2013 r., godz. 14.32
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 18.11.2013 r., godz. 15.34
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
18.11.2013 r., godz. 15.34Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
18.11.2013 r., godz. 15.33Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
18.11.2013 r., godz. 15.24Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
18.11.2013 r., godz. 15.24Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
18.11.2013 r., godz. 14.31Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
14.11.2013 r., godz. 12.54Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
14.11.2013 r., godz. 08.37Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
14.11.2013 r., godz. 08.36Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
08.11.2013 r., godz. 15.30Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
08.11.2013 r., godz. 15.30Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
08.11.2013 r., godz. 15.01Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
07.11.2013 r., godz. 15.56Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
06.11.2013 r., godz. 14.43Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
06.11.2013 r., godz. 14.41Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
06.11.2013 r., godz. 14.39Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
06.11.2013 r., godz. 14.32Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 1039 razy.