Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Budowa boiska przy Publicznej Szkole Podstawowej w Guzowatce

Ogłoszenie zamieszczono: 23.05.2014 r.
Data składania ofert: 13.06.2014 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 13.06.2014 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 23.05.2014 r.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: ZP.7011.02.2014.
Nazwa zadania: Budowa boiska przy Publicznej Szkole Podstawowej w Guzowatce
Numer ogłoszenia w BZP: 175690 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska przy Publicznej Szkole Podstawowej w Guzowatce.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje urządzenie boiska do piłki ręcznej o nawierzchni trawiastej na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej w Guzowatce, gm. Dąbrówka.
Wymiary boiska 20,0 x 40,0 m, wybiegi - na istniejącej nawierzchni trawiastej.
Po usunięciu warstwy humusu i wyrównaniu powierzchni projektuje się rozścielenie warstwy ziemi urodzajnej, ułożenie mieszanki torfu i piasku z nawozami mineralnymi, wysiew mieszanki traw przeznaczonych do intensywnej eksploatacji, wałowanie i pielęgnację trawnika.
Przewidziano montaż dwóch kompletnych bramek stalowych do piłki ręcznej o wymiarach 2,0 x 3,0 m osadzonych w zabetonowanych uprzednio tulejach oraz dwóch słupków uniwersalnych aluminiowych osadzonych w zabetonowanych uprzednio tulejach (krytych) na linii środkowej boiska.
Szczegółowy zakres zamówienia określają załączone do SIWZ dokumentacja techniczna, przedmiar robót budowlanych i STWiORB..



II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.11.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: dotyczącym terminu wykonania zamówienia - przedłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowanego trudnymi warunkami pogodowymi i wysokim stanem wód gruntowych, a także koniecznością wykonania robót dodatkowych i zamiennych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej. Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju, Małe projekty.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Zmiana Ogłoszenia
Informacja o zmianie SIWZ
Wyjaśnienie SIWZ
Załącznik nr 8a - po zmianie



SIWZ

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:
1. Formularz ofertowy.
2. Zał. Nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
3. Zał. Nr 3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
4. Zał. Nr 4 Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
5. Zał. Nr 5 Projekt umowy
6. Zał. Nr 6 Karta gwarancji
7. Zał. Nr 7 Przedmiar robót
8. Zał. Nr 8a Plan sytuacyjny
9. Zał. Nr 8b Rysunek techniczny
10. Zał. Nr 8c Rysunek techniczny

11. Zał. Nr 9a Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
12. Zał. Nr 9b Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 23.05.2014 r., godz. 14.49
Ostatnia aktualizacja:Adam Podemski, data: 30.06.2014 r., godz. 15.01
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
30.06.2014 r., godz. 15.01Adam PodemskiAktualizacja przetargu
30.06.2014 r., godz. 11.26Adam PodemskiAktualizacja przetargu
30.06.2014 r., godz. 11.18Adam PodemskiAktualizacja przetargu
05.06.2014 r., godz. 14.47Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
23.05.2014 r., godz. 14.55Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
23.05.2014 r., godz. 14.54Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
23.05.2014 r., godz. 14.49Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 973 razy.