Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Centrum gmina Dąbrówka przyjętego uchwałą nr X/55/2003 Rady Gminy Dąbrówka z dnia 9 września 2003 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania CENTRUM gmina Dąbrówka, ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego nr 290, poz. 7663 z dnia 18.11.2003 r. w granicach administracyjnych obrębu Dąbrówka, Karpin oraz części obrębu Małopole

Ogłoszenie zamieszczono: 20.08.2014 r.
Data składania ofert: 09.09.2014 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 09.09.2014 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 20.08.2014 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: UG. 2710.15.2014.
Nazwa zadania: Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Centrum gmina Dąbrówka przyjętego uchwałą nr X/55/2003 Rady Gminy Dąbrówka z dnia 9 września 2003 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania CENTRUM gmina Dąbrówka, ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego nr 290, poz. 7663 z dnia 18.11.2003 r. w granicach administracyjnych obrębu Dąbrówka, Karpin oraz części obrębu Małopole
Numer ogłoszenia w BZP: 276680 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Centrum gmina Dąbrówka przyjętego uchwałą nr X/55/2003 Rady Gminy Dąbrówka z dnia 9 września 2003 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania CENTRUM gmina Dąbrówka, ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego nr 290, poz. 7663 z dnia 18.11.2003 r. w granicach administracyjnych obrębu Dąbrówka, Karpin oraz części obrębu Małopole.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Obszar opracowania:
Teren objęty opracowaniem położony jest w południowo- środkowej części gminy Dąbrówka. Powierzchnia terenu objętego planem to ok. 1600 ha. Należy przystąpić do sporządzenia planu i określić warunki zabudowy i zasady zagospodarowania terenu zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, zagrodowej i przemysłu. Obszar objęty projektem planu może wymagać zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne.
B. Zakres merytoryczny:
Projekt planu zostanie sporządzony z uwzględnieniem stosowanych standardów przy zapisywaniu ustaleń projektów tekstu planu, wprowadzonych Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. (Dz. U. Nr 164, poz. 1587).
1) wykonanie wszystkich opracowań, których obowiązek wynika z realizacji ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
2) uzyskanie wymaganych opinii i uzgodnień,
3) uzyskanie wszelkich niezbędnych materiałów do projektowania w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, wymaganych przez jednostki uzgadniające,
1. Wykonanie planu, będzie polegało na:
1.1. przeanalizowaniu ustaleń obowiązującego planu, wykonanego w skali 1:5000 i 1:2000 w całym zakresie,
1.2. dokonaniu oceny zmian, jakie zaszły w zagospodarowaniu przestrzennym i stanie własności oraz ich wpływu na możliwości realizacji zapisów obecnego planu miejscowego,
1.3. uzupełnieniu inwentaryzacji, w tym: zainwestowanie, użytkowanie, zieleń, infrastruktura techniczna, rejestr podmiotów gospodarczych oraz ocena istniejącego zagospodarowania z określeniem standardów jakości życia mieszkańców, itp.,
1.4. wykonaniu analizy i oceny zgłoszonych wniosków /sporządzenie rejestru graficznego/,
1.5. wykonaniu analizy stanu własności gruntów oraz wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
1.6. wykonaniu analizy uwarunkowań w zakresie ochrony środowiska przyrodniczego /m.in. zieleń, obszary chronione, gleby mineralne i organiczne, strefy uciążliwości, melioracje, ujęcia wody, obszary zagrożenia środowiskowego, itp./,
1.7. wykonaniu analizy uwarunkowań w zakresie ochrony środowiska kulturowego /m.in. strefy ochrony konserwatorskiej, archeologicznej, krajobrazu, rejestr zabytków, wartości ochrony wizualnej, itp./,
1.8. wykonaniu analizy uwarunkowań w zakresie układu komunikacyjnego /m.in. ocena stanu istniejącego, identyfikacja głównych problemów komunikacyjnych, wnioski do zmian istniejącego układu komunikacyjnego oraz kierunków rozwoju układu/,
1.9. wykonaniu analizy rozwoju funkcjonalno - przestrzennego /ocena realizacji rozwiązań przyjętych w planie CENTRUM gminy, ocena aktualnych ustaleń planów miejscowych, wyodrębnienie obszarów problemowych - konfliktowych, wnioski do zmian w planie/,
1.10. dokonaniu syntezy uwarunkowań z określeniem zadań lokalnych i ponadlokalnych oraz wnioskami dotyczącymi preferencji bądź ograniczeń rozwoju funkcjonalno - przestrzennego gminy,
1.11. opracowaniu prognozy oddziaływania na środowisko,
1.12. opracowaniu prognozy skutków finansowych,
1.13. określeniu stawki procentowej do naliczania opłat za wzrost wartości gruntów,
1.14. analizie przeprowadzenia procedury formalno - prawnej /uzgodnienia, opiniowanie, wyłożenie z propozycją ich rozpatrzenia zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym/,
1.15. przygotowaniu niezbędnych materiałów oraz zawiadomień i wniosków o uzgodnienie projektu planu,
1.16. wprowadzeniu zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień,
1.17. udziale w spotkaniach publicznych,
1.18. udziale w posiedzeniach i spotkaniach z mieszkańcami oraz Komisjach Rady Gminy,
1.19. rozpatrzeniu uwag wniesionych po wyłożeniu projektu planu w terminie nie dłuższym niż 21 dni od dnia upływu terminu ich składania,
1.20. wprowadzeniu zmian do projektu planu miejscowego, wynikających z rozpatrzenia uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień,
1.21. przedstawieniu projektu planu miejscowego wraz z listą nieuwzględnionych uwag.
1.22. uwzględnianiu wniosków zamawiającego nie będących w sprzeczności z obowiązującymi przepisami
2. Przedmiot zamówienia w części graficznej (rysunki planu) zostanie wykonany przez Wykonawcę w następujących ilościach :
- 4 egzemplarze w wersji papierowej w skali 1 : 2.000,
- 1 egzemplarz w wersji elektronicznej - w formacie umożliwiającym publikację w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego, z zachowaniem oryginalnej skali map i z podziałem ich na sekcje o formatach A-4 (jeden plik wielostronicowy formatu. pdf oraz pliki formatu jpg - dla obszaru każdej miejscowości oddzielnie),
- 1 egzemplarz w wersji elektronicznej - umożliwiającej późniejsze sporządzanie wyrysów z planu miejscowego.
2.1 Warunki techniczne dotyczące wersji elektronicznej :
- Plan powinien być przygotowany jako warstwy w plikach wektorowych w formacie ESRI shapefile, w układzie współrzędnych 2000, strefa 7.
- warstwa - typ Poligony - MPZP
Baza danych powinna składać się prócz kolumny geometrii minimum z czterech kolumn:
Obręb - nazwa obrębu
Plan - symbol konturu (np. 8.ZL)
XCOORD - współrzędna X opisu
YCOORD - współrzędna Y opisu
- warstwa - typ Linie - MPZP
Baza danych powinna składać się prócz kolumny geometrii minimum z dwóch kolumn:
Obręb - nazwa obrębu
Linia - rodzaj linii (nazwa linii)
- warstwa - typ punkty - MPZP
Baza danych powinna składać się prócz kolumny geometrii minimum z dwóch kolumn:
Obręb - nazwa obrębu
punkt - nazwa punktu (symbolu)
- oprócz tego należy również dostarczyć opracowane symbole w postaci plików wektorowych SVG..



II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej dwóch usług w zakresie sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena tego warunku będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku dotyczącego potencjału technicznego. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu urbanisty, zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2012r. poz. 647 ze zm.). Ocena tego warunku będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał co najmniej 2 usługi w zakresie sporządzenia planów zagospodarowania przestrzennego, które obejmowały obszar o powierzchni minimum 400 ha każdy;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowyw przypadku:
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
b) Wykonawca może wnioskować o dokonanie zmiany osoby głównego projektanta w następujących przypadkach:
- śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego uniemożliwiającego pełnienie funkcji,
- nie wywiązywania się tej osoby z obowiązków wynikających z umowy,
c) Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zmiany głównego projektanta jeśli uzna, że nie spełnia on w sposób należyty obowiązków wynikających z umowy,
2. Zamawiający dopuszcza zmianę umownego terminu zakończenia etapu prac w przypadku:
a) zawieszenia prac przez Zamawiającego,
b) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz,
c) przedłużenia się terminu uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione.
3. Termin wykonania umowy może zostać wydłużony maksymalnie o czas opóźnienia spowodowanego wymienionymi w ust. 2 okolicznościami.
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
6. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy jest podpisanie sporządzonego przez strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego umowę.
7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp w szczególności:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami,
3) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Informacja nr IV o zmianie SIWZ
Informacja nr III o zmianie Ogłoszenia

Informacja nr III o zmianie SIWZ
Informacja nr II o zmianie Ogłoszenia

Informacja nr II o zmianie SIWZ
Informacja nr I o zmianie Ogłoszenia


Informacja nr I o zmianie SIWZ

Wyjaśnienia treści SIWZ

SIWZ

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:
1. Formularz ofertowy Wykonawcy.
2. Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
3. Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
4. Wzór oświadczenia dotyczącego grupy kapitałowej
5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
6. Wzór oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
7. Wykaz wykonanych usług.
8. Projekt umowy.
9. Granice opracowań.
10. Uchwała Rady Gminy Dąbrówka.
11. Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego.
____________________________________
/--/ Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 20.08.2014 r., godz. 15.42
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 03.09.2014 r., godz. 15.04
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
03.09.2014 r., godz. 15.04Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
01.09.2014 r., godz. 13.24Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
28.08.2014 r., godz. 08.22Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
28.08.2014 r., godz. 08.16Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
27.08.2014 r., godz. 15.34Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
26.08.2014 r., godz. 15.32Adam PodemskiAktualizacja przetargu
21.08.2014 r., godz. 11.45Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
21.08.2014 r., godz. 07.31Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
20.08.2014 r., godz. 15.44Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
20.08.2014 r., godz. 15.42Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 1068 razy.