Warning: include_once(analyticstracking.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php53/lib/pear') in /inc2/szkielet.inc.php on line 27

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Wykonanie audytu rozliczeń podatku VAT za lata 2008-2013 oraz doradztwo podatkowe, prawne i w zakresie rachunkowości w celu odzyskania przez zamawiającego podatku naliczonego za audytowany okres.

Ogłoszenie zamieszczono: 20.09.2013 r.
Data składania ofert: 07.11.2013 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 07.11.2013 r., godz. 12.15
Dąbrówka, 20.09.2013 r.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: UG.2710.16.2013.
Nazwa zadania: Wykonanie audytu rozliczeń podatku VAT za lata 2008-2013 oraz doradztwo podatkowe, prawne i w zakresie rachunkowości w celu odzyskania przez zamawiającego podatku naliczonego za audytowany okres.
Numer ogłoszenia w BZP: 192547 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowka.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie audytu rozliczeń podatku VAT za lata 2008-2013 oraz doradztwo podatkowe, prawne i w zakresie rachunkowości w celu odzyskania przez zamawiającego podatku naliczonego za audytowany okres.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi:
1) audyt rozliczeń podatku VAT za lata 2008-2013 pod kątem możliwości zakwalifikowania poniesionych przez Zamawiającego wydatków jako podlegających odliczeniu,
2) sporządzenie raportów z przeprowadzonych audytów, zgodnie z pkt. 1, które obejmować będą :
a) określenie okresu objętego audytem,
b) określenie ilości zbadanych dokumentów,
c) opis stwierdzonych faktów,
d) tabelaryczne zestawienie zbadanych dokumentów,
3) sporządzenie korekt deklaracji za badany okres i przygotowanie wniosków o stwierdzenie nadpłaty podatku VAT na podstawie przedstawionych przez Zamawiającego dokumentów,
4) reprezentowanie Zamawiającego w toku postępowań sprawdzających prowadzonych przez organy administracji skarbowej w przedmiocie orzeczenia poprzedzającego wypłatę nadwyżki podatku VAT na podstawie deklaracji podatku VAT za badany okres,
5) reprezentowanie Zamawiającego w toku postępowań kontrolnych i sądowo-administracyjnych dotyczących rozliczeń podatku VAT za badany okres,
6) przygotowanie odwołań przy udziale komórek organizacyjnych Zamawiającego, merytorycznie właściwych w sprawie,
7) w przypadku, gdy stan faktyczny rozliczeń oraz stan prawny będą wymagały potwierdzenia poprawności skutków podatkowych Wykonawca przygotuje wniosek o indywidualną interpretację prawa podatkowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ, zawierającym istotne dla stron postanowienia umowy..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.20.00.00-6, 79.11.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykonanie przez wykonawcę co najmniej 1 usługi podobnej do objętych przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za usługę podobną zamawiający uzna usługę w zakresie zwrotu podatku VAT

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wymagane jest wykonanie przez wykonawcę co najmniej 1 usługi podobnej do objętych przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za usługę podobną zamawiający uzna usługę w zakresie zwrotu podatku VAT;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia, wydłużenie terminu wykonania zamówienia będzie możliwe, o ile nie będzie spowodowane przyczynami leżącymi po stronie wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 8 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Zmiana Ogłoszenia IV
Informacja o zmianie SIWZ IV
28.10.2013r.

Zmiana Ogłoszenia III
Informacja o zmianie SIWZ III
22.10.2013r.



Zawiadomienie o odwołaniu
ODWOŁANIE
INFORMACJA O ZMIANIE SIWZ III
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA III
07.10.2013r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ II
04.10.2013r.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA II
INFORMACJA O ZMIANIE SIWZ II
02.10.2013r.

INFORMACJA O ZMIANIE SIWZ
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
27.09.2013r.

SIWZ

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:
1. Postanowienia umowy
2. Formularz ofertowy
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
5. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
6. Oferowane warunki gwarancji
7. Wykaz usług
8. wykaz osób (nowy 02.10.2013r.)
9. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień (nowy 02.10.2013r.)
____________________________________
/ - - / Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Tomasz Kostrzewa, data: 20.09.2013 r., godz. 14.16
Ostatnia aktualizacja:Tomasz Kostrzewa, data: 28.10.2013 r., godz. 11.31
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
28.10.2013 r., godz. 11.31Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
22.10.2013 r., godz. 15.48Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
22.10.2013 r., godz. 15.47Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
08.10.2013 r., godz. 08.09Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
07.10.2013 r., godz. 17.17Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
07.10.2013 r., godz. 17.16Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
07.10.2013 r., godz. 17.15Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
07.10.2013 r., godz. 17.09Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
07.10.2013 r., godz. 17.09Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
04.10.2013 r., godz. 15.15Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
03.10.2013 r., godz. 08.13Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
03.10.2013 r., godz. 08.13Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
03.10.2013 r., godz. 08.12Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
03.10.2013 r., godz. 08.12Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
03.10.2013 r., godz. 08.11Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
02.10.2013 r., godz. 23.43Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
02.10.2013 r., godz. 15.32Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
02.10.2013 r., godz. 15.30Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
02.10.2013 r., godz. 15.26Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
27.09.2013 r., godz. 13.01Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
27.09.2013 r., godz. 12.48Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
23.09.2013 r., godz. 09.14Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
20.09.2013 r., godz. 14.18Tomasz KostrzewaAktualizacja przetargu
20.09.2013 r., godz. 14.16Tomasz KostrzewaDodanie przetargu

Strona oglądana: 1730 razy.