Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie audytu rozliczeń podatku VAT za lata 2008-2013 oraz doradztwo podatkowe, prawne i w zakresie rachunkowości w celu odzyskania przez zamawiającego podatku naliczonego za audytowany okres.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi:
1) audyt rozliczeń podatku VAT za lata 2008-2013 pod kątem możliwości zakwalifikowania poniesionych przez Zamawiającego wydatków jako podlegających odliczeniu,
2) sporządzenie raportów z przeprowadzonych audytów, zgodnie z pkt. 1, które obejmować będą :
a) określenie okresu objętego audytem,
b) określenie ilości zbadanych dokumentów,
c) opis stwierdzonych faktów,
d) tabelaryczne zestawienie zbadanych dokumentów,
3) sporządzenie korekt deklaracji za badany okres i przygotowanie wniosków o stwierdzenie nadpłaty podatku VAT na podstawie przedstawionych przez Zamawiającego dokumentów,
4) reprezentowanie Zamawiającego w toku postępowań sprawdzających prowadzonych przez organy administracji skarbowej w przedmiocie orzeczenia poprzedzającego wypłatę nadwyżki podatku VAT na podstawie deklaracji podatku VAT za badany okres,
5) reprezentowanie Zamawiającego w toku postępowań kontrolnych i sądowo-administracyjnych dotyczących rozliczeń podatku VAT za badany okres,
6) przygotowanie odwołań przy udziale komórek organizacyjnych Zamawiającego, merytorycznie właściwych w sprawie,
7) w przypadku, gdy stan faktyczny rozliczeń oraz stan prawny będą wymagały potwierdzenia poprawności skutków podatkowych Wykonawca przygotuje wniosek o indywidualną interpretację prawa podatkowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ, zawierającym istotne dla stron postanowienia umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.20.00.00-6, 79.11.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykonanie przez wykonawcę co najmniej 1 usługi podobnej do objętych przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za usługę podobną zamawiający uzna usługę w zakresie zwrotu podatku VAT
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia, wydłużenie terminu wykonania zamówienia będzie możliwe, o ile nie będzie spowodowane przyczynami leżącymi po stronie wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pokój nr 8 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
28.10.2013r.
Zmiana Ogłoszenia III
Informacja o zmianie SIWZ III
22.10.2013r.
Zawiadomienie o odwołaniu
ODWOŁANIE
INFORMACJA O ZMIANIE SIWZ III
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA III
07.10.2013r.
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ II
04.10.2013r.
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA II
INFORMACJA O ZMIANIE SIWZ II
02.10.2013r.
INFORMACJA O ZMIANIE SIWZ
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
27.09.2013r.
SIWZ
Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:
1. Postanowienia umowy
2. Formularz ofertowy
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
5. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
6. Oferowane warunki gwarancji
7. Wykaz usług
8. wykaz osób (nowy 02.10.2013r.)
9. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień (nowy 02.10.2013r.)
____________________________________
/ - - / Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył: | brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych |
---|---|
Wprowadził: | Tomasz Kostrzewa, data: 20.09.2013 r., godz. 14.16 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kostrzewa, data: 28.10.2013 r., godz. 11.31 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
28.10.2013 r., godz. 11.31 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
22.10.2013 r., godz. 15.48 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
22.10.2013 r., godz. 15.47 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
08.10.2013 r., godz. 08.09 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
07.10.2013 r., godz. 17.17 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
07.10.2013 r., godz. 17.16 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
07.10.2013 r., godz. 17.15 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
07.10.2013 r., godz. 17.09 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
07.10.2013 r., godz. 17.09 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
04.10.2013 r., godz. 15.15 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
03.10.2013 r., godz. 08.13 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
03.10.2013 r., godz. 08.13 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
03.10.2013 r., godz. 08.12 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
03.10.2013 r., godz. 08.12 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
03.10.2013 r., godz. 08.11 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
02.10.2013 r., godz. 23.43 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
02.10.2013 r., godz. 15.32 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
02.10.2013 r., godz. 15.30 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
02.10.2013 r., godz. 15.26 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
27.09.2013 r., godz. 13.01 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
27.09.2013 r., godz. 12.48 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
23.09.2013 r., godz. 09.14 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
20.09.2013 r., godz. 14.18 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
20.09.2013 r., godz. 14.16 | Tomasz Kostrzewa | Dodanie przetargu |