Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dąbrówka , ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, woj. mazowieckie, tel. 029 7578002, 7578077, faks 029 7578220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej wokół obszaru Natura 2000 (etap II).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
1. Sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Małopole
2. Sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Dręszew
3. Sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Józefów, ul. Kwiatowa
4. Budowa wodociągu w miejscowościach Małopole i Chajęty
5. Budowa wodociągu w miejscowości Kuligów, ul. Jagiellońska
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączone do SIWZ dokumentacje projektowe, specyfikacje wykonania i odbioru robót (STWiOR) i przedmiary robót.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (równoważnych). W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników.
Ze względu na upływ czasu od wykonania dokumentacji projektowej należy w kosztorysie ofertowym uwzględnić wyższe koszty odtworzenia infrastruktury zagospodarowania nieruchomości - wybrukowane wjazdy , chodniki itp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.21.00-3, 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 100 000,00 zł, słownie: sto tysięcy złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał 2 roboty budowlane o wartości 1 000 000,00 PLN (słownie złotych: jeden milion) każda, polegające na budowie sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej i długości co najmniej 1 000 mb każda, w tym jedna wykonana metodą przecisku sterowanego.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna polisy nie może być mniejsza niż 1 000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion).Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę.
3. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ.
4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć:
1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych,
2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny,
3) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych,
4) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych,
5) zmiany ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej,
6) zmiany terminu wykonania umowy,
7) rezygnacji z wykonania części robót budowlanych, nieprzekraczających jednak 20% wynagrodzenia wykonawcy.
5. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 4, wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją - o konieczności lub nie - zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta, nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiającego.
6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy,
4) opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy.
7. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności:
1) obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu,
2) poprawa wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych,
3) zmiana obowiązujących przepisów,
4) podniesienie wydajności urządzeń,
5) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót,
6) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu,
7) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu,
8) zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, 9) siła wyższa.
8. Podstawę obliczenia kosztów zmiany, o której mowa w ust. 6 pkt 3, w przypadku gdy zmiany będą wynikać ze zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, stanowi projekt zamienny, o którym mowa w ust. 5, oraz:
1) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych lub
2) kalkulacja uproszczona sporządzona w oparciu o uzgodniony z zamawiającym publikator cen jednostkowych robót budowlanych, np.: SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robot budowlanych.
9. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi wykonawca.
10. Dokonanie zmian o których mowa w ust. 4 wymaga podpisania aneksu do umowy.
11. Prawa i obowiązki stron określone i wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przenoszone na osoby trzecie bez zgody drugiej strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka, pok. nr 8 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków PROW 2007-2013, w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
(21.03.2013r.)
Wyjaśnienie do SIWZ 4
(14.03.2013r.)
Ogłoszenie o zmianie SIWZ
Wyjaśnienie do SIWZ 3
(13.03.2013r.)
Ogłoszenie o zmianie SIWZ
(08.03.2013r.)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
(07.03.2013r.)
Ogłoszenie o zmianie SIWZ
(07.03.2013r.)
Zmienione załączniki:
2. Formularz cenowy
7. Projekt umowy
11. Zbiorcza tabela elementów scalonych
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
(18.02.2013r.)
Ogłoszenie o zmianie SIWZ
(18.02.2013r.)
Wyjaśnienie do SIWZ 2
(18.02.2013r.)
UWAGA do przedmiarów!
Zamieszczamy zmienione przedmiary (dotyczy zał. Nr 10).
Wyjaśnienie do SIWZ
(14.02.2013r.)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
(05.02.2013r.)
Ogłoszenie o zmianie SIWZ
(05.02.2013r.)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
(11.01.2013r.)
Ogłoszenie o zmianie SIWZ
(11.01.2013r.)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
(28.12.2012r.)
Ogłoszenie o zmianie SIWZ
(28.12.2012r.)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
(13.12.2012r.)
Ogłoszenie o zmianie SIWZ
(13.12.2012r.)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
(29.11.2012r.)
Ogłoszenie o zmianie SIWZ
(29.11.2012r.)
SIWZ
Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:
1. Formularz ofertowy
2. Formularz cenowy
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. Pzp
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Pzp
5. Wykaz robót budowlanych
6. Karta gwarancji
7. Projekt umowy
8. Dokumentacja projektowa
- UWAGA! Nowe opisy techniczne do dokumentacji projektowej (05.02.2013)
9. STWiOR
10. Przedmiary robót
____________________________________
/ - - / Tadeusz Bulik Wójt Gminy Dąbrówka
Wytworzył: | brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych |
---|---|
Wprowadził: | Tomasz Kostrzewa, data: 15.11.2012 r., godz. 08.00 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kostrzewa, data: 27.03.2013 r., godz. 08.47 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
27.03.2013 r., godz. 08.47 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
21.03.2013 r., godz. 15.34 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
14.03.2013 r., godz. 15.05 | Adam Podemski | Aktualizacja przetargu |
14.03.2013 r., godz. 08.12 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
13.03.2013 r., godz. 21.33 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
13.03.2013 r., godz. 21.33 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
12.03.2013 r., godz. 10.32 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
08.03.2013 r., godz. 14.27 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
07.03.2013 r., godz. 15.23 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
19.02.2013 r., godz. 08.57 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
18.02.2013 r., godz. 22.52 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
18.02.2013 r., godz. 12.00 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
18.02.2013 r., godz. 11.59 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
14.02.2013 r., godz. 15.28 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
14.02.2013 r., godz. 15.27 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
14.02.2013 r., godz. 15.25 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
14.02.2013 r., godz. 15.24 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
05.02.2013 r., godz. 14.41 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
05.02.2013 r., godz. 14.36 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
05.02.2013 r., godz. 14.34 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
04.02.2013 r., godz. 08.03 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
11.01.2013 r., godz. 14.10 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
28.12.2012 r., godz. 14.06 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
28.12.2012 r., godz. 14.06 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
13.12.2012 r., godz. 15.34 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
13.12.2012 r., godz. 14.57 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
30.11.2012 r., godz. 07.47 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
29.11.2012 r., godz. 14.55 | Adam Podemski | Aktualizacja przetargu |
29.11.2012 r., godz. 14.54 | Adam Podemski | Aktualizacja przetargu |
29.11.2012 r., godz. 14.53 | Adam Podemski | Aktualizacja przetargu |
15.11.2012 r., godz. 08.07 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
15.11.2012 r., godz. 08.04 | Tomasz Kostrzewa | Aktualizacja przetargu |
15.11.2012 r., godz. 08.00 | Tomasz Kostrzewa | Dodanie przetargu |